Today's words of wisdom (House MD)

"Perseverance does not equal worthiness."

luni, 22 martie 2010

Some kind of cloaking device.

Am fost la film, la vestitul şi mult-aşteptatul "Alice în Ţara Minunilor". Aşa că acum o să delirez şi va rezulta un post care se va termina cu "sau poate că e ceva in neregulă cu mine".

Se ia o poveste bunicică, se ecranizează folosindu-se efecte speciale super şmen, actori buni (ma refer aici la Johnny Depp) şi/sau cunoscuţi, se amestecă cu o lingură de lemn cu ideile morbide ale lui Tim Burton şi rezultă 109 minute din care nu am înţeles mai nimic. Să incepem cu începutul. Afi Palace- o monstruozitate de mall, dupa cum ştiţi. Imax... un fel de pom lăudat. Subtitrarea era 2D, nu prea se putea citi, noroc cu aştia de au băgat engleza obligatoriu în (unele) şcoli, iar un tip, săracu', citea de pe o foaie nişte instrucţiuni sau ceva de genul ăsta, că e greu să le înregistrezi şi să pui caseta înainte de fiecare film. Sau măcar să angajeze pe cineva cu dicţie şi mai mult de 4 clase. Dar măcar am aflat că pe ecranul de la Imax încap 17 elefanţi! Acum, dacă n-am ce face cu vreo 17 elefănţei, ştiu sigur unde le găsesc un loc. Ce treabă are Alice în Ţara Minunilor cu China şi cu dinţosul ala de o cere de nevastă, jur că încă nu mi-am dat seama. Bonus, nişte copii pe scaunele din spate. Copii care spuneau cu 5 secunde înainte să fie o scenă, "Şi acum o să...", care se minunau de fiecare chestie şi cel mai important, care crănţăneau floricele. Pe principiul "La pomul lăudat să nu te duci cu sacul", eu m-am hotărât să mă duc la filme cu ideea preconcepută că sunt proaste. Dacă se adevereşte, nu-i bai, dacă nu, măcar sunt surprinsă. Astfel nu o să transform fiecare incursiune la cinema într-un supliciu cu gust de floricele şi miros de nachos. Cotez filmul ăsta cam la fel ca pe "Doctorul Parnassus se hotărăşte să nu mai fumeze iarbă" sau ceva de genul ăsta. Două filme la fel de bune. Şi încă n-am văzut "Avatar"!

Sau poate că e ceva in neregulă cu mine.

pace vouă\/

Un comentariu:

IEU spunea...

Avatar trebuie sa fie un film foarte bun pentru ca are foarte multi fani (chiar mai multi decat Alice in Tara Minunilor).
In acelasi sens si Fred de pe Youtube este un tanar foarte amuzant.