Today's words of wisdom (House MD)

"Perseverance does not equal worthiness."

miercuri, 24 martie 2010

O_o (part II)

Din categoria "oameni pe care nu îi înţeleg (şi nici nu aş vrea)", o să vedem astăzi nişte domnişoare/doamne/creaturi cu preocupări cel puţin ciudate.

Dacă m-aş uita doar la faţa acestei domnişoare, aş crede că este una ca oricare alta. Dar nooo, nici vorbă! Păr blonduţ, ochi albaştri, figură plăcută... De ce ai face aşa ceva cu trupul tău? Ăla de dinainte ce avea?


Această doamnă (nu pot să rănesc "regnul" domnişoarelor chiar în aşa hal) pare tare mulţumită de condiţia ei fizică. Oricum, o ajută şi faţa în încercarea ei de a arăta ca un bărbat.



Această creatură (deja nu mai pot să jignesc nici doamnele) dă un alt sens cuvântului "corpolentă". Femeie, când ai observat că circumferinţa picioarelor tale este de 1 metru şi a brandului de 60 de cm, nu ţi s-a părut puţin dubios? Nu mai zic nimic de slipii ăia care arată efectiv sinistru.



Oare asta au înţeles femeile prin emancipare? Să stea la sală mai mult decat dorm, să bage proteine şi cu stanga şi cu dreapta şi să se asigure că dacă pocnesc un bărbat, îl fac KO? (Da, ştiu şi eu că muşchii nu înseamnă neapărat că aceste doamne au şi o forţă de minotaur.) Bineînţeles, nu vreau să spun că este rău să faci mişcare. Dar decât să arăt ca aceste fiinţe, prefer să fiu aşa de grasă încât atunci cand mă duc la cinema să mă aşez lânga toţi ceilalţi spectatori. Prefer greutatea acestor doamne în grăsime şi nu în muşchi. De ce să alegi de bunăvoie şi nesilită de nimeni să te apuci de un sport care mai apoi te face să arăţi grotesc? Chiar mă intreb ce-o fi fost în capul primei femei care şi-a pus întrebarea: "Ce ar fi să mă apuc de un sport care mă face să arăt ca Sylvester Stallone în zilele lui proaste? ", sau "Ce-ar fi dacă m-aş apuca de aruncarea cu ciocanul?". Femeie, ai 100 de kg, îţi injectezi hormoni cu pâlnia şi faci orice bărbat întreg la cap să întoarcă privirea din direcţia ta, în direcţia oricui, chiar şi a altui bărbat! Crezi că există vreun bărbat pe lume care şi-a pus în gând ceva de genul "Dacă nu ai minim 45 de cm în brand atunci chiar nu cred că are rost să ne mai vedem, pentru că avem nimic în comun..."? Oare le spune cineva vreodată acestor doamne, că sunt frumoase? De fapt, are cineva curaj? Că proaste nu sunt neapărat, iar dacă eu aş arăta aşa şi mi-ar spune careva că sunt frumoasă, cred că m-aş cam prinde că face mişto, şi l-aş pocni pe glumeţ.

pace vouă\/

2 comentarii:

IEU spunea...

sort of want

AndreeaGo spunea...

sort of "go take if you want"! :))