Today's words of wisdom (House MD)

"Perseverance does not equal worthiness."

joi, 18 martie 2010

O_o (part I)

O să adaug astăzi o nouă rubrică, legată de oameni proşti/dobitoci/idioţi/pe care nu îi înţeleg.
Astăzi subiectul meu o să fie poliţiştii. Nu m-am îndoit niciodată de lipsa capacităţilor intelectuale ale poliţailor, dar nici nu mi-am imaginat că sunt în halul ăsta de retardaţi.

1. Primul caz este al unui poliţist care cheamă ajutoare deoarece crede că el şi nevastă-sa au facut supradoză de mBrownies (ştiţi voi, prăjiturelele alea cu marijuana). TREBUIE să vedeţi asta, jur!



2.Deja aici prostia se îmbină magistral cu lipsa simţului de observaţie, sau chiar a vederii. Poliţaii ăştia ori sunt chori, ori nu-mi dau seama care e faza.



3. Vrea şi omul să mai facă o şpagă, ceva, şi propria-i maşină îi joacă feste! Ce lume crudă! Morala: trageţi frâna de mână întotdeauna.



Acestea fiind zise...
pace vouă\/

Un comentariu:

IEU spunea...

magistral! :D